Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArnold, Louise; und weitere
TitelSelf-Evaluation in Undergraduate Medical Education: A Longitudinal Perspective.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 60 (1985) 1, S.21-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Analysis; Higher Education; Medical Education; Medical Students; Self Concept; Self Evaluation (Individuals); Student Attitudes; Student Evaluation; Teacher Attitudes; Trend Analysis
AbstractA study of medical students' self-ratings as they progressed through the last four years of a six-year curriculum showed that the students' self-evaluations and faculty evaluations of the students' performances rose year by year, but the relationship between the student and faculty ratings decreased through time. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: